Italové rozjíždějí E-shopové aktivity v ČR, tak proč ne my v Itálii?

E-shop a aktivita s ním spojená je věc, kterou netřeba již jakkoliv popisovat. Pro italského klienta byl přeložen unikátní E-shop věnovaný prodeji motocyklových přileb. Italský klient se obrátil na českou překladatelskou firmu, aby pro něj českou verzi připravila tak, aby plně odpovídala verzi italské a anglické. To co zákazníkovi můžeme doporučit je neotálet a uvědomit si jeden základní a nezměnitelný fakt:

Překlad italského E-shopu z italského do češtiny.

Překlad italského E-shopu z italského do češtiny.

  • počet obyvatel Itálie = 60.000.000
  • počet obyvatel ČR = 10.000.000

Dle této statistiky si lze odvodit i počet uživatelů a nakupujících na internetu, ten bude logicky nejméně šestkrát vyšší. Je to jen otázka internetové gramotnosti Italů, která, myslím, výrazně odlišná od té české nebude, takže se klidně k takto vysokému násobku můžeme blížit.

Překlad E-shopu z italštiny

Jednalo se tedy o překladatelský úkon a práci pro překladatele. Celý E-shop čítal několik stran překladu a ty se budou neustále, s vývojem zboží, doplňovat. Překlad E-shopu z italského jazyka vyhotovila sekce Akademických překladatelů v čele se Stanislavem Moudrým. Doporučení To co firmám doporučíme je určitě začít s italskou verzí svých webových stránek, dříve, než toto učiní ostatní. Náskok v linkbuildingu hraje v internetovém obchodování velikou roli.

Lokalizace E-shopu do Italštiny: Proč Je Čas Expandovat na Italský Trh

V posledních letech jsme byli svědky rostoucího počtu italských e-shopů, které si razí cestu na český trh. Vypadá to, že Italové si uvědomili potenciál českého trhu a jeho spotřebitelů. Tato skutečnost však vznáší otázku: Pokud Italové rozjíždějí své e-shopové aktivity v ČR, proč bychom my, Češi, neměli udělat totéž v Itálii?

1. Rozsáhlý trh s vysokým potenciálem Itálie s populací přes 60 milionů lidí nabízí obrovský trh s vysokým potenciálem. Italský e-commerce trh roste každým rokem, a to díky měnícím se nákupním návykům a technologickému vývoji.

2. Potřeba lokalizace Pokud chcete proniknout na italský trh, musíte myslet na lokalizaci. A to neznamená jen doslovný překlad vašeho e-shopu do italštiny. Je nutné pochopit kulturní, sociální a nakupní návyky místních obyvatel. Přizpůsobení nabídky, designu a marketingové komunikace je klíčem k úspěchu.

3. Italové oceňují kvalitu Italský trh je známý svou náročností na kvalitu a design. Pokud vaše produkty splňují tyto kritéria, můžete v Itálii dosáhnout velkého úspěchu.

4. Výzva v logistice Při expanzi do Itálie je důležité myslet na logistiku a dodací lhůty. Je důležité najít spolehlivého partnera, který vám pomůže s distribucí zboží a zajištěním rychlých dodacích lhůt.

5. Marketing a propagace Italský trh je konkurenční a je třeba investovat do marketingu a propagace. Sociální média, PPC reklamy a influencer marketing mohou být efektivními nástroji pro zvýšení povědomí o vašem e-shopu.

Závěr Expanze na italský trh je skvělou příležitostí pro české e-shopy. Avšak jako v každé expanzi, je důležité si udělat domácí úkol a být připraven na různé výzvy. Lokalizace e-shopu do italštiny a pochopení italského trhu je klíčem k úspěchu. Pokud jste připraveni na tuto výzvu, můžete v Itálii dosáhnout velkého úspěchu!

Žádáte-li překlad webových stránek do italštiny, kontaktujte nás např. ZDE.

Comments are closed.